torsdag 3. januar 2008

Valgkos

Det som har skjedd de siste dagene har selvsagt påvirket oss her nede. Valg oppstyret har satt sine spor i våre planer. Jeg hadde store planer om en safaritur, men den turen ble det ikke noe av pga alle opptøyene som herjer rundt i Kenya. Dette var surt, men vi gjør det beste ut av situasjonen. Siden ambassaden har rådet alle normenn til å holde seg inne på sikkert område tar vi i bruk alle fasiliteter som finnes her. Det er badebasseng, volleyball, fotball og vi går på line. Det vil si vi har det meget bra her og jeg håper situasjonen roer seg ned snart.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei igjen Leif Johnny! Ole Thomas F. her. Godt å hørra at dokke har det bra der nere. Det tok litt ti før eg kom på bloggen din, men nå har eg fonne an ;-)

Du virka ganske rolige gitt alt styret me har sitt på nyhetene. 400 drepte på ei veka, kyrkjer brente osv... Kossen har situasjonen påvirka dokke, elles enn at dokke må vara på NLM -tomtå?

Eg prøvte og å senda melding te deg, men ser nå at du har fått deg afrika nr :-) eg sende deg ein SMS.