onsdag 24. oktober 2007

Ambassade besøk

På søndag var der Tv-aksjon, i år gikk prisen til Unicef og de har en god del arbeid med hiv\aids i Kenya. Derfor ble vi invitert til residensen til den Norske ambassadøren her i Nairobi, der hadde de informasjon om arbeidet som drives. Der var faktisk ministeren for barn og ungdom som har ansvaret for en del av hjelpe arbeidet rettet mot hiv\aids.

De hadde også direkteoverføring av tv sendingen, denne ble litt amputert pga feil på nrk sine nettsider. Dette var litt trist siden det hadde vært kult å sett norsk tv i Nairobi.











Her er et bilde over hvordan det ser ut i hagen til til ambassadøren.

3 kommentarer:

Mrs. Bårdsen sa...

Fytti eg e så misunlige på deg kjenne eg!
virke jo så utruligt spennande å jivande å vara der!
rekne me at du kose deg:)
Her e det bjunt å ble skikkeligt kaldt nå! eg har fonne fram ullgensrar å e beinklar for kalde kveldar me ulltepper og kakao:)
sjøl om det e jo KLART at det hadde vore godt å vore i varmen o da...

Anonym sa...

Så kjekt å se da! Virke jo skikkelig bra opplegg, og så digg å kombinera misjonslanderfaring sammen med bra undervisning! Du komme sikkert te å læra kjempemasse som du kan ta med deg videre, og kanskje du vil tebake te Kenya, kem vett? ;) Glede meg te å følga med videre på bloggen din:) Klems fra Vivian

Anonym sa...

konge da!! eg o vil!!!

- Karianne