fredag 19. oktober 2007

Nå e me i afrika og Narobi

Nå e me endelig kåmen til narobi, faktisk mistet ikkje nogen baggasjen. Så då e d bara å takka KLM, dei har jort ein goe jobb.

Når me kom fram t flyplassen kom det 3 stykker å henta åss, då kribla d i magen. Ite ein kjøre tur på ein time va me frame på den norske skolen, då fekk me middag og eg ska låva dokke at d va godt. Eg kan vell godt sei at flymaten ikkje va så bra, ikkje at d kom så ei bomba da.

Ite maten fekk me åss et hus, dokke leste rett... me har fått åss et hus med kjøkken, tv, internett og alt du kan tenka deg. Kin hadde trud me sko få d sånn dei 2 fyste vekene...

men nå må eg legga meg... har kje såve på 48 timar uten om ein liten time på flyet...

flere bilder og oppdateringar på ka så skjer får dokke fortløpande;) så følg med...

2 kommentarer:

Mrs. Bårdsen sa...

oj.
e du komt te rett land? et hus?!
konge det! :)
Her har me faktisk hatt ein dag me sol! (igår). nydeligt sjøl om d e litt kaldt..
eg har fått meg leilighed -endelig. rett me biltilsynet. I dag har eg vore å bestilt sofa å greier. Ganske spennande å møblera heilt på egen hånd. fare for at det kan ble ganske bad ;)
men men. må jo prøva! det KAN jo var det bler kult o da. hehe.

men konge me oppdateringar! Du e flinkare å skriva enn eg e å lesa såg eg nå. ska skjerpa meg!
kos deg!! kom snart med bilder!

* M a r i a n n * sa...

Hei
Så spennede å høre om reisa di. Jeg kommer til å følge med deg videre. Lykke til!